به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، طی دی‌ماه سال جاری ۲۲۰ ختم کامل قرآن کریم با حضور ۲۲۰ نفر از خواهران به‌صورت روزانه در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) انجام‌شده است.

گفتنی است، در ماه گذشته ۲۰ ختم کامل قرآن کریم نیز به‌صورت جزءخوانی روزانه در این رواق با مشارکت ۲۸۰ نفر از خواهران زائر و مجاور حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها انجام‌شده است.

در طرح ختم‌های ثقلین در دی‌ماه سال جاری ۲۸۰ ختم صحیفه سجادیه با مشارکت ۲۸۰ نفر از خواهران انجام‌شده و در مورد ختم سوره‌های قرآنی نیز سوره «یس» ۹ هزار و ۶۰۰ دوره با مشارکت ۲۴۰ نفر، سوره «حشر» ۶ هزار و ۴۰۰ دوره و سوره «واقعه» نیز با مشارکت ۱۶۰ نفر ۶ هزار و ۴۰۰ دوره به‌صورت کامل ختم شده است.

بر اساس این گزارش، در یک ماه گذشته ختم حدیث شریف «کساء» نیز ۱۲ هزار و ۸۰۰ دوره و قرائت زیارت «عاشورا» ۱۲ هزار و ۸۰۰ مرتبه با مشارکت ۶۴۰ نفر انجام‌شده است.

همچنین، ختم صلوات نیز از دیگر ختم‌های ماهانه رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها است که در ماه گذشته ۳ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۳۷۷ مرتبه و ختم استغفار نیز ۶۷۲ هزار و ۶۲۰ مرتبه با مشارکت ۲۰۰ نفر از خواهران انجام‌شده است.

لازم به ذکر است، در بهمن‌ماه جاری نیز برگزاری ختم‌های ثقلین و سوره‌های منتخب قرآنی در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها همچنان ادامه دارد و محفل جزءخوانی روزانه قرآن کریم نیز همه روز بعد از نماز ظهر و عصر در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برپا می‌شود.(t2)