به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حلقه های معرفت هفتگی رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با ایام فاطمیه رنگ و بوی فاطمی به خود گرفته است.

این حلقه های معرفتی همه روزه صبح ها از ساعت ۱۰ و عصرها از ساعت ۱۶ در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها برگزار می‌شود .

قرائت زیارتنامه حضرت فاطمه سلام الله علیها نیز همه روزه همزمان با ساعت ۱۰ صبح در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها تا دوم دیماه دنبال می شود.

همزمان با نوبت صبح روز شنبه خانم خراسانی با موضوع «حضرت زهرا سلام الله علیها حافظ رسالت و امامت» برای بانوان سخنرانی خواهد کرد و در نوبت عصر خانم میرامام با موضوع «بصیرت آفرینی در سخن و سیره حضرت زهرا سلام الله علیها» برای بانوان سخنرانی می کند.

روز یک‌شنبه در نوبت صبح خانم مؤمنی با موضوع «مدیریت زندگی با الگوی فاطمی» برای بانوان سخنرانی خواهد کرد و در نوبت عصر خانم دریاباری «جلوه‌های مَحبت در سیره حضرت زهرا سلام الله علیها» را برای زائران و مجاوران آستان مقدس بانوی کرامت تبیین خواهد کرد.

خانم همتی در نوبت صبح دوشنبه ابعاد« تربیت فاطمی» را برای بانوان تبیین می‌کنند و در نوبت عصر خانم ربانی «ضرورت‌های احیای سبک زندگی فاطمی» را برای بانوان شرح می دهند.

در روز سه شنبه ابتدا خانم معتمدی در حلقه بیان احکام ، احکام عمومی و بانوان را برای حاضران در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها بیان می‌کند و پس از آن خانم یوسفیان با موضوع «مباحث مهدویت و انتظار» رسالت بانوان در عصر آخر الزمان را به عنوان منتظر و مربی نسل منتظر بیان خواهد کرد.

روز چهارشنبه نیز خانم اخوت با محوریت «دین شناسی حضرت زهرا سلام الله عیلها» مطالبی را برای بانوان بیان خواهد کرد و در نوبت عصر روز چهارشنبه از سوی خانم فخرروحانی «گفتمان فاطمی» برای بانوان تبیین می شود.

همزمان با روزپنجشنبه حلقه بیان احکام با حضور خانم روحانی برای بانوان برگزار می‌شود و خانم شاه جعفری« روش‌های تربیتی در سیره حضرت زهرا سلام الله علیها» را در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها برای بانوان حاضر تبیین خواهد کرد و پایان بخش برنامه‌های روز پنج‌شنبه حلقه معرفتی«جلوه های اعجاز در سوره کوثر» است که سخنرانی این حلقه معرفتی را خانم الهی پور از استادان حوزه علمیه خواهران برعهده دارد.

لازم به ذکر است، حلقه های معرفتی به عنوان سلسله نشست های پیوسته برای بانوان برگزار می‌شود و در مدت یک ترم موضوعات انتخاب شده در قالب حلقه های معرفتی برای بانوان حاضر در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها تبیین می‌شود و برگزاری ویژه برنامه « ختم های ثقلین» از دیگر برنامه‌های ثابت و محوری امور فرهنگی خواهران در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها برای بانوان است.