به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، رواق کودک و نوجوان ویژه دختران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در طول روزهای مختلف هفته اضافه بر ویژه‌برنامه‌های مناسبتی با ۱۷ برنامه روزانه و ثابت پذیرای دختران ۱۱ تا ۱۶ سال است.

در روزهای شنبه در رواق نوجوان از ساعت ۱۵ برنامه کار با نمد برای نوجوانان اجرا و پس از آن تا ساعت ۱۹ برنامه « تنها منجی» با محوریت تبیین معارف مهدویت برای نوجوانان دنبال می‌شود.

در روزهای یکشنبه نیز ویژه‌برنامه «دورهمی صمیمی» از ساعت ۱۱ تا ۱۴ برگزار می‌شود و پس از آن خادمان رواق با برنامه آموزش کار با چرم از ساعت ۱۵ تا ۱۹ میزبان دختران نوجوان هستند.

بر اساس این گزارش، در روز دوشنبه برنامه حلقه کتاب‌خوانی با عنوان « یار مهربان» برنامه‌ریزی شده و برگزاری کارگاه مهارتی خط ریز و کارگاه نویسندگی پایان‌بخش برنامه‌های این روز رواق نوجوان است.

مشاوره خصوصی در مورد مباحث اعتقادی و آموزش کار با نوار قیطون از دیگر برنامه‌های رواق نوجوان در روز سه شنبه عنوان شده که نوجوانان در این روز می‌توانند سوالات خود را در مورد مباحث اعتقادی با مشاوران و کارشناسان در میان بگذارند.

همچنین، در روز چهارشنبه نیز کارگاه‌های مهارتی و آموزشی پاورپوینت، طب سنتی و اسلامی و نقد و بررسی فیلم و انیمیشن‌های کوتاه برگزار می‌شود.

لازم به‌ذکر است، در آخرین روز کاری هفته نیز ارائه مشاوره در مورد خلاقیت در دو نوبت صبح و عصر در رواق انجام می‌شود و محفل دختران خورشید پایان بخش برنامه‌های ثابت رواق کودک و نوجوان در روزهای پنج‌شنبه خواهد بود.

پذیرش اردوهای دانش‌آموزی نیز از دیگر برنامه‌های ثایت روزانه رواق نوجوان است که با هماهنگی قبلی مدارس دنبال می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های ثابت رواق کودک و نوجوان می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۳۸ تماس حاصل نمایند.(t1)