به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، همزمان با فصل پاییز بیش از ۳۹ هزار نفر برای آگاهی از مباحث شرعی و اعتقادی و تصحیح قرائت نماز خود به واحد پاسخگویی و مشاوره خواهران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۳۵ هزار و ۹۷۰ مراجعه به‌صورت حضوری و بیش از سه هزار مراجعه نیز به صورت تلفنی انجام شده است.

بر اساس این گزارش، ۸۱ نفر اساتید برجسته به صورت مستمر در رواق طباطبایی و بالکن شرقی پاسخگوی پرسش‌های شرعی و ۱۹ استاد و کارشناس دیگر نیز پاسخگوی پرسش‌های اعتقادی خواهران زائر و مجاور آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها هستند و همچنین در فصل پاییز دو هزار و ۳۲۶ نفر به ۱۹ استاد حاضر در رواق طباطبایی برای تصحیح قرائت نماز خود مراجعه کرده‌اند.

برگزاری دوره‌های ارتقای مربی ویژه اساتید پاسخگو، جذب کارشناس و تربیت نیروی توانمند برای پاسخگویی از دیگر اقدامات واحد پاسخگویی و مشاوره خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها بوده است.

همچنین، کلاس‌های کارگاهی اساتید پاسخگویی خواهران نیز با حضور حجج‌اسلام شیخ‌الاسلامی، نخلی، ملایی، شریفی، کسمائی و محمدی برگزار شده است.

لازم به ذکر است، واحد پاسخگویی خواهران آستان مقدس در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها، بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره)، رواق طباطبایی و با میز سیار در بخش‌های مختلف حرم مطهر، در راستای پاسخگویی به احکام شرعی و اعتقادی و تصحیح قرائت نماز فعال است.(t2)