به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد شب گذشته در مراسم سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه استمرار در فرستادن صلوات انسان را به درجه دوستی با خداوند متعال می‌رساند، اظهار کرد: در روایات متعددی آمده است که بهترین عمل نزد خداوند خیر و نیکی به حضرت زهرا سلام‌الله علیهاست.

وی با بیان اینکه خداوند به بندگان نیکوکار و خیرخواه خود مباهات می‌کند، مطرح کرد: خداوند در پس هر سختی یک آسانی و شیرینی قرار داده است همان‌طور که پیامبران و امامان پس از تحمل سختی‌ها به مقام و درجات بالا رسیدند.

این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: یکی از القاب حضرت زهرا سلام‌الله علیها حانیه است که به معنای مهربان بودن نسبت به شوهر و فرزندان است و پیامبر اکرم(ص) نیز در روایتی فرموده‌اند بهترین امت من افرادی هستند که با خانواده خود با مهربانی برخورد کنند.

وی از نیکوکاری به‌عنوان ویژگی برجسته مؤمنان یاد کرد و گفت: اگر مردم جامعه به سمت نیکوکاری سوق یابند بسیاری از مشکلات از جمله فقر اقتصادی ریشه‌کن می‌شود.