به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، معصومه ظهیری ظهر امروز در دیدار جمعی از بانوان فعال و نخبه استان قم با آیت الله سعیدی که در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد، به مهمترین اولویت های بانوان در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: توانمند سازی بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی و مدیریتی و اجتماعی یکی از سه عرصه مهم اولویت بانوان در سال جاری بوده است.

وی دومین عرصه مهم و اولویت بانوان در سال جاری را مد نظر قرار داد و افزود: عرصه اشتغال با اولویت خانگی، دومین اولویت مهم بانوان در سال جاری بوده است که رشد بسزایی را در سال گذشته در این عرصه داشته ایم که به صورت ادواری نیز نمایشگاه هایی در این راستا برگزار شده است.

مشاور استاندار قم سومین عرصه مهم و اولویت بانوان در سال جاری را تقویت سازمان های مردم نهاد و فعالیت های هنری دانست و ابراز کرد: فعالیت در مراکز فرهنگی با نگاه مسجد محوری سبب افزایش فعالیت ها می شود.

وی با بیان اینکه باید زمینه فعالیت های بانوان در مساجد بیش از گذشته فعال شود، عنوان کرد: عرصه فعالیت به اندازه کافی برای بانوان وجود ندارد و امیدواریم بیش از آنچه که بوده ایجاد شود.(p2)