به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، جمعی از مدیران و معاونان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ظهر امروز از عملکرد نوروزی دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان استان قم بازدید و با اهدا هدایایی از مسؤولان این مجموعه‌ها تقدیر کردند.

هادی محمودنژاد معاون اجرایی و محمدجوان معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان کریمه اهل‌بیت(س) در حاشیه حضور در پایگاه‌های هلال احمر علاوه بر گفت‌و گو با محمدرضا بهرامی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از نمایشگاه نوروزی هلال احمر در نزدیکی عوارضی قم تهران بازدید کردند و به کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوستند.

این خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در قرارگاه نوروزی پلیس استان قم نیز حضور یافته و با صیاد درویشی جانشین فرمانده نیروی انتظامی این استان دیدار و گفت‌و گو کردند.

همچنین، هادی محمودنژاد معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز در حاشیه حضور در مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با استفاده از ارتباط بی‌سیم سالروز ولادت حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام را به کارکنان و نیروهای اورژانس تبریک گفت و از زحمات آن‌ها در راستای خدمت‌رسانی به زائران کریمه اهل‌بیت(س) تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش، مدیران حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها در اتاق مانیتورینگ استان قم نیز حضور یافته و با اکبر قلیچ مدیر مرکز هوشمند ترافیک شهرداری قم دیدار کردند.

لازم به ذکر است، افراد فعال در‌ پایگاه‌های جمعیت هلال احمر، مرکز فوریت‌های پزشکی، قرارگاه عملیاتی نیروی انتظامی و مرکز مانیتورینگ استان قم بر پرچم آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها بوسه زده و متبرک شدند.