به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، یکی از خدمات فرهنگی که به همت امور فرهنگی خواهران در ایام مختلف سال به بانوان زائر و مجاور آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها ارائه می‌شود، خدمات مربوط به واحد پاسخگویی است.

خدمات واحد پاسخگویی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در سه بخش، پاسخگویی به احکام شرعی، پاسخگویی به مسائل اعتقادی و تصحیح قرائت نماز به بانوان زائر و مجاور آستان مقدس در شبستان‌ها و رواق‌های مختلف آستان مقدس ارائه می‌شود.

در سال جدید بانوان می‌توانند همچون سال‌های گذشته همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۱ از خدمات واحد پاسخگویی خواهران با مراجعه به رواق طباطبایی (ره)، شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها و رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است، در سال گذشته ۱۴۲ هزار ۹۲۰ بانوی زائر و مجاور به واحد پاسخگویی خواهران آستان مقدس مراجعه داشتند که از این تعداد مراجعه ۱۳۰ هزار نفر مربوط به بخش پاسخگویی به احکام شرعی، ۳ هزار و ۲۹۱ نفر به بخش پاسخگویی به مسائل اعتقادی و ۹ هزار و ۶۲۹ نفر به واحد تصحیح قرائت نماز مراجعه داشتند.(t1)