به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور طی گفت‌و گویی با اشاره به برپایی نمایشگاه حریم حرم در پارکینگ شرقی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) اظهار کرد: این نمایشگاه با موضوع شخصیت‌شناسی و آشنایی با زندگی بانوی کرامت هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۲۱:۳۰ تا ۲۴:۰۰ میزبان زائران و مجاوران حرم مطهر است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اضافه کرد: طی روزهای نخست ماه مبارک رمضان تعداد قابل توجهی از عاشقان و ارادتمندان به اهل‌بیت(ع) از نمایشگاه حریم حرم بازدید کرده‌اند.

وی از اختصاص سالن شماره دو نمایشگاه حریم حرم به برپایی ۶ دوره نمایشگاهی در ماه رمضان یاد کرد و افزود: رهبر قرآنی با موضوع خدمات قرآنی و سیره قرآنی رهبر معظم انقلاب، ضیافت الهی با موضوع نکات کوتاه معارفی در ماه رمضان، همراه خورشید با موضوع وفات حضرت خدیجه سلام‌الله علیها، بحر کرم با موضوع ولادت امام حسن علیه‌السلام، شب‌های آسمانی با موضوع لیالی قدر و قبله اول نیز با موضوع روز جهانی قدس عنوان‌های این نمایشگاه‌هاست.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور بیان کرد: ۶ دوره نمایشگاهی مذکور در صحن فاطمی حرم مطهر بانوی کرامت طی ماه رمضان برپا می‌شود و زائران و مجاوران حرم مطهر می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.(t2)