به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مسابقه “قطعه‌ای از بهشت” که با محوریت مروری بر ویژگی‌ها و برکات ماه مبارک رمضان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری از سوی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) در حال برگزاری است تا ۳۰ خردادماه تمدید شد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی برای شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی «قطعه‌ای از بهشت» می‌توانند تا تاریخ ۳۰ خردادماه به بخش مسابقات سایت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به نشانی  www.amfm.ir مراجعه کنند.

شرکت‌کنندگان برای پاسخ‌گویی به سؤالات این مسابقه باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد برکات و ویژگی‌های ماه مبارک رمضان که در قالب کتابچه‌ای الکترونیکی آن را از سایت آستان مقدس دریافت و مطالعه کنند.

نفرات برگزیده مسابقه کتاب‌خوانی قطعه‌ای از بهشت با انجام قرعه‌کشی تا تاریخ سوم تیرماه معرفی می‌شوند و کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس را دریافت می‌کنند.

افراد می‌توانند با استفاده از شماره ملی خود در این مسابقه شرکت کنند و در صورت روبه‌رو شدن با مشکل با واحد مسابقات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۶۷، تماس حاصل کنند.(t2)