به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، سردار غلامرضا احمدی ظهر امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبری بزرگ‌ترین معروف ایجاد و حفاظت از نظام اسلامی است، اظهار کرد: اکنون در شرایطی قرار داریم که دشمن به دنبال تضعیف نظام اسلامی است به همین علت باید از ظرفیت‌های مختلف برای مقابله با تهاجم اقتصادی و فرهنگی استفاده کنیم.

وی از مشکلات اقتصادی به‌عنوان زخم‌های اصلی کشور نام برد و اضافه کرد: باید زخم‌ها را با عمل به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی رفع کنیم تا مگس‌ها روی این زخم‌ها ننشینند.

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه پرداختن به مطالبات مردم باید به‌عنوان اولویت مورد توجه قرار گیرد، مطرح کرد: قبل از اینکه این مطالبات در عرصه اجتماع به خیابان‌ها کشیده شود و دشمنان به دنبال سوءاستفاده کردن از آن‌ها باشند، باید با همت مسئولان رفع شوند.

وی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه از ظرفیت‌های مختلف خود برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در استان قم استفاده می‌کنند، عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص این استان برنامه ویژه‌ای را برای کاهش ناهنجاری‌ها در دستور کار قرار داده‌ایم.(p2)