به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، خانم زنجانی پیش از ظهر امروز در کلاس معارفی «خانواده مهدوی از دیدگاه قرآن کریم» که در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر برگزار شد، مبحث مهدویت، خانواده و قرآن کریم را از مباحث جدایی‌ناپذیر در اسلام توصیف کرد و گفت: امام مفسر قرآن کریم و الگوی خانواده اسلامی است و با خانواده مهدوی است که می‌توان بستر ظهور امام معصوم را به‌ صورت عملی در جامعه اسلامی فراهم کرد.

استاد حوزه علمیه خواهران قرآن را کتابی مدون دانست و افزود: وجود مقدس امام معصوم کتابی مکون و ناطق است که انسان با نگاه به این وجود مقدس به توحید، نبوت و معاد می‌رسد و تفسیر قرآن به‌ عنوان کتاب مدون بر عهده امام معصوم علیه‌السلام است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل است که در روایت‌ها بیان‌شده اگر کسی بمیرد درحالی‌که امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.

زنجانی ثمره هم‌نشینی با قرآن کریم را آموختن سبک زندگی اسلامی و چگونگی رفتار در خانواده و اجتماع دانست و گفت: اعتقاد به حضور امام، باوری انسان‌ساز است که مانع ارتکاب گناه و موجب می‌شود مؤمنان و مسلمانان در عرصه‌های مختلف تربیتی و اجتماعی، رفتار خود را بر محور ولایت الهی تنظیم و از انجام گناه پرهیز کنند.

وی قتل، کشتار گسترده و کشتار عمومی در هنگامه ظهور منجی را از ویژگی‌های فیلم‌های صهیونیستی عنوان کرد و افزود: این گروه مهدویت و ظهور منجی را امری وحشتناک جلوه داده و در فیلم‌های خود امام زمان (عج) را رهبری خون‌ریز جلوه می‌دهند درحالی‌که امام زمان (عج) جلوه رحمت و مهربانی خداوند است و حکومت ایشان در زمین جلوه‌گر حکومت صالحان است؛ همان‌طور که در زمان حضرت سلیمان علیه‌السلام زمین یک‌بار برای نمونه حکومت صالحان را بر خود تجربه کرده است و هدف یهود صهیونیسم از پخش چنین فیلم‌هایی ناامیدی مردم از حاکمان الهی و بقای حکومت شیطانی است.

استاد حوزه علمیه خواهران با تأکید بر اینکه در دعای عهد یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های منتظران ظهور بیان‌شده و آن شاخصه این است که مؤمن منتظر، ظهور را نزدیک می‌بیند درحالی‌که دشمنان اهل‌بیت علیه‌السلام ظهور را بعید می‌دانند، یادآور شد: مؤمن همواره با امید به نزدیک بودن ظهور زندگی می‌کند و مانند حضرت امام زمان (عج) که قائم آل محمد هستند، همواره برای قیام آماده است.(p1)