به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی در جشن رأی اولی‌های استان قم که عصر امروز در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه در روایتی بیان شده که عده‌ای از مشرق‌زمین قیام می‌کنند و زمینه را برای ظهور امام‌زمان (عج) آماده می‌کنند، اظهار کرد: در روایت دیگری فرمودند مردی از قم قیام می‌کند و مردم را به سمت حق دعوت می‌کند و همه دور او جمع می‌شوند.

 وی با بیان اینکه اگر انسان باور خدایی داشته باشد و خدایی فکر و عمل کند مردم به سمت او اقبال پیدا می‌کنند گفت: باتوجه‌به قرائن و شواهد متعدد در هیچ کجای عالم بستری که امروز در ایران برای تشریف‌فرمایی امام‌زمان (عج) به وجود آمده است نبوده است.

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه هیچ کجای عالم بیرق امام‌زمان (عج) مثل ایران برافراشته نیست، گفت: این مملکت، مملکت امام‌زمان (عج) و اهل‌بیت عصمت و طهارت است و اگر دشمن با ما دشمنی می‌کند به‌خاطر پیروی از اسلام و اهل‌بیت (ع) است.

 وی با بیان کشور ما یک حرکت عظیم را پیش روی خود داریم، افزود: اینکه دشمن این همه هزینه می‌کند تا مردم ما در انتخابات شرکت نکنند نشان‌دهنده اهمیت حضور در انتخابات برای سربلندی ایران است.

 مؤمنی گفت: با حضور پرشور در انتخابات خشم و غضب دشمنان امیرالمؤمنین (ع) را زیاد می‌کند و ما را مورد محبت کسانی قرار می‌دهد که در مسیر امام‌زمان (عج) قرار دارند.

 وی خاطرنشان کرد: با وجود گله‌مندی‌هایی که وجود دارد ما معتقدیم ریل‌گذاری انقلاب توسط امامین انقلاب درست صورت‌گرفته و دشمنی علیه ایران به‌خاطر اعتقادات و باورهای ما از جمله اعتقاد به خدا و اهل‌بیت (ع) است.