به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی شامگاه گذشته در دیدار جمعی از سفیران کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه داعشی‌ها و مستکبران شمر زمانه ما هستند، اظهار کرد: افراد مختلفی در جبهه مقابل قرار دارند که با غضب خود به دنبال ضربه‌زدن به دین مبین اسلام هستند و ما باید آن‌ها را شناسایی کرده و مراقب باشیم.

وی با اشاره به اینکه آیین پرچم‌گردانی یادآور آیاتی از سوره مبارکه یوسف است، اضافه کرد: پرچم‌های پر افتخار آستان‌های حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و امام رضا علیه‌السلام در میان مردم، مجوزی برای حضور آن‌ها در قم و مشهد است.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها ضمن تقدیر از اهتمام مؤسسه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در راستای اجرای طرح زیارت اولی‌ها عنوان کرد: نیت و مقصد اصلی حضور در شهر قم و مشهد نیست بلکه هدف اصلی زیارت حرم‌های مقدس است.

وی عنوان کرد: برخی از افراد از آیین پرچم‌گردانی تلقی درستی ندارند و فکر می‌کنند که این اقدام‌ها خرافات و نادرست است هر چند این افراد منتقد برای رفع مشکلات خود به جادوها و سحرها مراجعه می‌کنند اما در حقیقت پرچم حرم‌های فاطمی و رضوی کاری برتر از پیراهن یوسف را انجام می‌دهد.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه مردم خود را مدیون اهل‌بیت(ع) می‌دانند، یادآور شد: برخی از افرادی که پرچم‌گردانی و حضور خادمان در استان‌های مختلف را خرافات می‌دانند با مشاهده کردن کرامات حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به بصیرت رسیده و از گمراهی نجات یافتند.

وی خاطرنشان کرد: عطر پرچم حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و حضور سفیران کریمه در استان‌ها موجب بصیرت‌افزایی مردم می‌شود چراکه مردم همیشه باید با اهل‌بیت(ع) انس داشته باشند و ارتباط معنوی خود را با خاندان عصمت و طهارت گسترش دهند.

امام‌جمعه قم بر لزوم تشکیل هیئت‌اندیشه‌ورز ویژه برنامه‌های سفیران کریمه تاکید کرد و گفت: این هیئت می‌تواند جریان سفیران کریمه را از آسیب‌ها و آفت‌ها دور نگه‌دارد.