به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، سید ابوالفضل حسینی مسئول غرفه تعمیر چرخ و کالسکه موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) طی سخنانی با اشاره به اینکه این غرفه در کنار دیگر بخش‌های موکب از تاریخ ۲۷ مهرماه روند خدمات‌رسانی خود را به زائران اربعین آغاز کرده است، اظهار کرد: روزانه بیش از ۲۵۰ نفر برای تعمیر چرخ و کالسکه خود به این غرفه مراجعه می‌کنند.

وی اضافه کرد: با استفاده از کمک‌های مردمی نزدیک به ۲۰ میلیون تومان ابزار اساسی از جمله چرخ و تویوپ برای زائران اربعین تهیه کردیم و تلاش می کنیم از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنیم تا ایراد چرخ و کالسکه زائران را رفع کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: در غرفه تعمیر چرخ و کالسکه هفت خادم افتخاری فعالیت دارند که این افراد از ۶ صبح تا ۲۴ شب به صورت مستمر درحال خدمت‌رسانی به زائران هستند.

وی با اشاره به اینکه هفتاد درصد تعمیرات این غرفه به کالسکه‌ها اختصاص داشته است، مطرح کرد: باران اخیر سختی‌های مسیر پیاده‌روی را دوچندان کرد و برخی از چرخ‌ها و کالسکه‌ها با مشکل روبرو شدند به همین علت حجم مراجعه‌کنندگان این غرفه بسیار بود اما خادمان تا ساعاتی از بامداد بیدار ماندند و مشکل زائران را تا حد امکان رفع کردند.