به گزارش پایگاه خبری حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) کلاس‌های آنلاین قرآن و حدیث را برای خواهران و برادران به دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار می‌کند.

عناوین دوره‌ها عبارت از درست‌خوانی و روان‌خوانی، تجوید عمومی و تخصصی، قرائت قرآن(تحقیق)، ترتیل و زیبا خوانی،حفظ قرآن(ترتیبی و موضوعی)، ترجمه و مفاهیم قرآن، تفسیر ترتیبی آسان، تدبر(جزء ۳۰)، احکام عمومی، مهدویت، شیعه شناسی، آمادگی‌های پیش از ازدواج، آداب همسرداری، تربیت فرزند، تغذیه سالم در آیات و روایات، آشنایی با معارف نهج البلاغه و آشنایی با معارف صحیفه سجادیه است.

همچنین دوره‌های درست‌خوانی و روان‌خوانی قرآن، تجوید و حفظ ترتیبی به زبان انگلیسی نیز توسط اساتید متخصص و مجرب در این مرکز برگزار می‌شود و در پایان گواهینامه الکترونیکی پایان دوره اعطا می‌شود.

مهلت ثبت‌نام در این دوره تا زمانی که به حد نصاب ۱۵ تا ۲۵ نفر برسد ادامه خواهد داشت و طول مدت هر دوره به صورت تقریبی یک ترم آموزشی بین سه الی چهار ماه با هزینه مختصر ۵۰ هزار تومان برای هر ترم خواهد بود.

لازم به ذکر است، ساعات برگزاری کلاس‌های مجازی با توجه به برنامه ارائه شده در سایت از ۹ صبح تا ۸ غروب خواهد بود که با مراجعه به سامانه qhkarimeh.ir قابل مشاهده است و نام نویسی نیز از همین سامانه انجام می‌شود.