به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، سید عباس رفیعی، عضو تیم ملی تکواندو دارنده مدال های جهانی و آسیایی و سعید عسگری مقدم، نایب قهرمان مسابقات جهانی پرورش اندام جام الماس  با حضور در حرم مطهر مدال های خود را اهدا کردند.
سید عباس رفیعی که تا کنون چندین مدال خود را به موزه آستان مقدس اهدا کرده است، در این مراسم که با حضور آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد، اظهار داشت: هرآنچه در زندگی خود، به ویژه در عرصه ورزش به دست آورده ام، از عنایت اهل بیت علیهم السلام است.
وی با اشاره به مصدومیت خود در مسابقات المپیک ۲۰۱۵ نظامیان جهان (CISM) در کره جنوبی گفت: به دلیل آسیب دیدگی در دنده های قفسه سینه، در مسابقه رده بندی برای مدال برنز، امکان ادامه مسابقه برایم ممکن نبود، در چنین شرایطی با فریاد زدن نام مبارک حضرت فاطمه سلام الله علیها در آغاز مسابقه، از این بانو مدد گرفته و توانستم حریف خود را شکست دهم و به مدال برنز این مسابقات دست یابم.
سعید عسگری مقدم نیز عنایت اهل بیت علیهم السلام را تکیه گاهی برای حضور در ورزش عنوان کرد و گفت: زمانی که در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حضور می یابم، آرامش خاصی در دل خود ایجاد می کنم که مانند آن را در جای دیگر ندیده ام.
وی با  اشاره به سفر هفتگی خود به قم برای زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حضور در مسجد مقدس جمکران گفت: در ابتدای مسابقات جهانی که در جزیره کیش برگزار شد، نذر کردم اگر  مدالی به دست آوردم، به حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تقدیم کنم، خدا را شاکرم که امروز توانستم به وظیفه خود عمل نمایم.