به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام و المسلمین روح الله فاطمی نسب در جمع هیئت دانش آموزی فاطمیون از ناحیه ۲ اداره آموزش و پرورش قم که صبح امروز برای عرض تسلیت به بانوی کرامت در شبستان بزرگ نجمه خاتون تجمع کرده بودند، اظهار داشت: یکی از فرمایشات حضرت زهرا آن است که من از دنیای شما سه چیز را دوست دارم، اول تلاوت قرآن، دوم، نگاه به صورت حضرت رسول اعظم(ص) و سوم انفاق کردن در راه خدا .

وی خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: اینکه حضرت زهرا از این دنیا تلاوت قرآن را دوست دارد نشانه آن است که ما نیز باید به این کتاب الهی توجه ویژه ای داشته باشیم و از تلاوت آن غفلت نکنیم و روزانه با این کتاب هدایت بشری انس داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نسب با بیان اینکه نگاه به صورت رسول الله را امروز می توان در مصادیق دیگری مانند نگاه به چهره عالم و نگاه به مومن و نیز نگاه محبت آمیز به چهره پدر و مادر جستجو کرد، گفت: امروز باید این مصادیق را به عنوان سیره عملی حضرت فاطمه زهرا اجرا کنیم.

وی انفاق در راه خدا را یکی از راه های تقرب به خداوند دانست و گفت: گذشتن از مال برای خدا می تواند در طی مدارج عالی انسانی نقش بسزایی داشته باشد.

در این مراسم مداح نوجوان محمدیانی به مزثیه خوانی و سینه زنی پرداخت.