به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام جواد بهشتی پور گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، آیین سخنرانی حرم بانوی کرامت پیش از ظهر با سخنرانی حجج اسلام عباسی خراسانی، علیزاده و سعیدیان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه زمزم معرفت، با موضوعات مختلف دینی و معرفتی با حضور اساتید و فضلای حوزه گفت: در هفته جاری این برنامه با حضور حجج اسلام والمسلمین تراشیون، وحید پور، اخوی، رستم نژاد، ملکی و محمدی در تمامی روزهای هفته برگزار می شود.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس ادامه داد: بعد از نماز مغرب حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، حسینی قمی، میرباقری، رفیعی و فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می پردازند.

وی قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد در روز پنجشنبه، (۱۹/۱/۹۵) بعد از نماز صبح، قرائت دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج سید علی حسینی نژاد بعد از نماز عشا و قرائت زیارت جامعه کبیره (پنجشنبه، ۱۹/۱/۹۵) ساعت ۲۲:۳۰ را از دیگر برنامه های حرم مطهر عنوان کرد.

حجت الاسلام بهشتی پور با اشاره به قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی حسن شالبافان در روز جمعه، ۲۰ فروردین ماه جاری بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) ادامه داد: آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته قم نیز توسط آیت الله سید محمد سعیدی در مصلی قدس قم برگزار می شود.