به گزارش ستاد خبری موکب آستان مقدس، سید رسول نریمانی گفت: دغدغه گروه صنعتی انتخاب خدمات رسانی به زائرین اربعین در قالب یک کار منسجم و جدید بود که با رایزنی های انجام شده با مدیریت موکب آستان مقدس به این جمع بندی رسیدیم که این مجموعه صنعتی-فرهنگی اقدام به شستن لباس زائرین کند.
وی افزود: این مجموعه در قالب ۴ کانکس که هر کدام ظرفیت ۶ دستگاه لباسشویی با تمامی تجهیزات اعم از پمب آب و تانکر و لوله کشی شده را دارد و دو بخش بانوان و آقایان با ۲۵ نیرو به صورت شبانه روزی در خدمت زائرین هستند و در مدت ۲۰ دقیقه لباس شسته و به صورت بسته بندی تحویل داده می شود.
رئیس واحد فرهنگی-اجتماعی گروه صنعتی انتخاب خاطر نشان کرد: با توجه به تجربه سال های گذشته و شستشوی لباس توسط زائرین در مکان های نامناسب با وجود مشکلات بر این جمع بندی رسیدیم که نیاز مبرم به شستشوی مکانیزه هست.
او خاطر نشان کرد: در سال آینده قصد داریم کانکس سیار برای شستشوی پتو با دستگاه صنعتی برای دیگر موکب ها تهیه نماییم و همچنین با توجه به استقابل چشمگیر زائرین در صورت امکان در مکان های مختلف نیز کانکس های ثابت مستقر کنیم و همچنین دستگاه اتوی پرس نیز برای سال آینده تهیه خواهد شد.