خانم مجیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها بابیان اینکه حمایت از کالای ایرانی طبق آیات نفی سبیل وظیفه هر مسلمانی است، گفت: سیره ائمه معصوم و علماء نشانگر حمایت از تولیدات و کالاهای اسلامی است.

وی افزود: در احوالات شیخ عباس قمی بیان‌شده که ایشان همواره در طول عمر خود لباس‌هایی از جنس کرباس به تن می‌کردند و علت این موضوع این بود که در زمان ایشان پارچه‌های غیر ایرانی در کشور مرسوم بود و ایشان برای اینکه از صنعت پارچه‌بافی در ایران حمایت کنند همواره از پارچه‌های تولید کشور که کرباس  بود استفاده می‌کردند.

استاد جامعه الزهرا تصریح کرد: درباره میرزای شیرازی نیز وضع به همین شکل بود و ایشان در دورانی که دکمه از خارج به کشور وارد می‌شود و در ایران نمی‌توانستند دکمه تولید کنند ایشان برای حمایت از کالا و تولید ایرانی به خیاطان دستور دادند که از خود پارچه برای لباس دکمه درست کنند تا مجبور به استفاده از کالای خارجی نشوند.

خانم مجیدی ادامه داد: بانوان به‌عنوان مربیان و مدیران خانه باید ضمن حمایت از کالای ایرانی از کالای اسلامی حمایت کرده و بعد از کالاهای ایرانی، استفاده از کالای اسلامی را الگوی خرید  و مصرف خانوار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در حال حاضر کالاهایی مانند لوازم‌آرایشی و بهداشتی که جزو کالاهای غیرضروری هستند به‌وفور وارد کشور شده و مورداستفاده قرار می‌گیرند، افزود: بانوان ایرانی به‌عنوان یک زن و مادر مسلمان باید توجه داشته باشند که واردات بی‌رویه این قبیل کالاهای غیرضروری ضمن خروج ارز از کشور و آسیب زدن به چرخه اقتصاد، موجب بروز انواع فسادها و ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی می‌شوند؛ بنابراین باید از مصرف این کالاها خودداری کرد تا به‌این‌ترتیب ضمن تقویت فرهنگ اسلامی به ذخیره ارز و سرمایه‌گذاری ارز در عرصه اشتغال‌زایی کشور کمک شود.