به گزارش ستاد خبری موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، احمد آمیر ابادی فراهانی در در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: تنها مسیری که یک انسان عاشق را زنده نگه می دارد مسیر امام حسین علیه السلام است و این مسیر نجف تا کربلا پرازجمعیتی است که هیچ حکومت و هیچ دولتی نمی تواند به راحتی اینگونه انسان ها را یکجا جمع کند غیر از دستگاه امام حسین علیه السلام.
وی با اشاره به عظمت پیاده روی اربعین افزود: هدف از زیارت اربعین این است که عظمت و عزت و شکوه شیعه در دنیا نشان داده شود و بزرگترین همایش عالم به نام مبارک امام حسین علیه السلام ثبت شود.
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت موکب آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام خاطر نشان کرد: موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظم و منسجم است و خدمات خوبی را به زائران ارائه می‌دهد. نام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها هم شفابخش است و هم یک پیام امنیتی را به زائران می‌دهد که با طیب خاطر در این موکب‌ها پذیرایی شده و اسکان پیدا کنند.
امیرآبادی در ادامه با اشاره به جایگاه شهر قم هم از نظر مذهبی و هم از نظر موقعیت جغرافیایی اظهار کرد: قم علاوه بر اینکه یک مرکز مذهبی در نظام اسلامی و ایران عزیز ما است چهار راه مواصلاتی سایر استان‌ها نیز به شمار می‌رود و باید یک فکر اساسی برای زائرین عبوری از مسیر داشته باشیم.