به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، حجت الاسلام سید محمد صادقی آرمان، گفت: کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با داشتن نسخ خطی ارزشمند و منابع علمی آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران است، گفت: علاقه مندان برای دریافت کتب این کتابخانه با گذاشتن کارت ملی و یا مدرک شناسایی معتبر می توانند، کتب و سایر منابع علمی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی افزود: کتابخانه آستان مقدس در کنار ارائه خدمات متداول در سایر کتابخانه ها، در زمان های مختلف اقدام به برگزاری کارگاه های علمی و  نشست های تخصصی با محوریت کتاب و نشر می کند.

مدیر کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی «چاپ سنگی و نسخه های خطی» در کتابخانه آستان گفت: این کارگاه علمی با حضورعلی صداریی خوئی در روز چهارشنبه مصادف با دوم دی ماه از ساعت ۱۳ الی ۱۷برای علاقه مندان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی آرمان همچنین از برگزاری کارگاه تخصصی و علمی «نگاهی به رایانش ابری در کتابخانه ها» مصادف با دوم دی ماه با حضوردکتر مهدی علیپور حافظی در کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبرداد و افزود: این کارگاه از ساعت ۸ الی ۱۲ برای علاقه مندان در محل کتابخانه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دو کارگاه تخصصی ارتقای سطح اطلاعات علمی در نگهداری و چاپ کتب نفیس و بهره گیری از تکنولوژی و فناوری های نوین در راستای توسعه و ارتقای کیفیت خدمات کتابخانه ها است.

مدیر کتابخانه آستان حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه داد: علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این دوره های تخصصی می توانند با مراجعه حضوری به مدیریت کتابخانه آستان مقدس واقع در صحن جامع فاطمی حرم کریمه اهل بیت(ع) و یا با شماره تلفن ۳۷۸۴۰۷۵۰ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، که کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام همه روزه به جز روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران آستان بانوی کریمه(س) بوده و علاقه مندان برای دریافت کتاب می توانند به این کتابخانه مراجعه کرده و در حال حاضر کتابخانه آستان در دو بخش خواهران و برادران آماده خدمت رسانی به مردم است.