ویژه برنامه های معارفی با محوریت شخصیت حضرت معصومه(س) در رواق حضرت خدیجه(س) برای خواهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام علیها،همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم، به مدت یک هفته ویژه برنامه های معارفی رواق حضرت خدیجه(س) حرم مطهر با محوریت شخصیت حضرت معصومه(س) ( معصومه شناسی)برگزار خواهد شد.

در این ویژه برنامه های معارفی اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران برای بانوان سخنرانی کرده و پس از مراسم سخنرانی ویژه برنامه مداحی و ادعیه خوانی در رواق حضرت خدیجه(س) برگزار می شود.

بیان احکام شرعی، تبیین معارف زیارت نامه حضرت معصومه(س) و ختم قرآن بعد از نماز ظهر و عصر از دیگر برنامه های روزانه رواق حضرت خدیجه(س) برای بانوان در هفته جاری خواهد بود.

همچنین این ویژه برنامه ها تا سالروز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه(س) در رواق خواهران با محوریت شخصت حضرت معصومه(س) در نوبت صبح از ساعت ۱۰ تا قبل از اذان ظهر و در نوبت عصر از ساعت ۱۶ الی ۱۷برگزار خواهدشد.

لازم به ذکر است، که این ویژه برنامه از پنج شنبه هفته گذشته با سخنرانی خانم احمد پور و مداحی خانم رضایی در نوبت صبح و سخنرانی خانم حکمت و مداحی خانم ملایی در نوبت عصر در رواق خواهران آغاز شده است و همچنین علاقه مندان برای اطلاع از برنامه های هفتگی رواق خواهران آستان حضرت معصومه(س) می توانند به سایت آستان حضرت معصومه(س) به آدرس www.amfm.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۳۷۱۷۵۴۱۰ تماس بگیرند.