مسئول مهد کودک کریمه اهل بیت(ع) از پذیرش روزانه ۴۰ تا ۶۰ کودک در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها خبرداد.

خانم درجزینی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به اینکه واحد مهدکودک در آستان حضرت معصومه سلام الله از پنج سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: رسالت اصلی مهد در حال حاضر نگهداری و پذیرش کودکان خادمان، کارکنان و قرآن آموزان آستان مقدس است.

مسئول مهد کودک کریمه اهل بیت(ع) با اشاره به این که کودکان کمتر از هفت سال( از شش ماه تا ۶ سال) در این مهد پذیرش می شوند، افزود: در حال حاضر به دلیل کمبود فضا امکان پذیرش کودکان زائران و مجاوران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها وجود ندارد ولی در صورت برنامه ریزی از سوی مدیران آستان این امکان می تواند برای زائران و مجاوران نیز فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه در این مهد ۴۰ تا ۶۰ کودک در سه نوبت کاری مورد پذیرش قرار می گیرند، تصریح کرد: آموزش های ارائه شده در این مهد به کودکان مطابق با سیره نبوی و رویکردهای اسلامی است؛ بنابراین در این مهد به شیوه آموزش کلاسیک برای کودکان عمل نشده بلکه سعی می شود در قالب بازی و سرگرمی مفاهیم مختلف به کودکان آموزش داده شود.

درجزینی ساخت کاردستی، نقاشی، رنگ آمیزی و آموزش شعر به کودکان را بخشی از برنامه های مهد برای کودکان عنوان کرد.

وی یادآور شد: در صورت برنامه ریزی مدیران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها مهدکودک کریمه اهل بیت(ع) آمادگی خدمت رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر را دارد.

انتهای پیام/۱۱۲