دو کودک بدحال به دلیل ترومای سر و یک زن باردار ۹ ماهه نیز با علائم زایمان از درمانگاه بین‌راهی عمود ۱۰۸۰ به بیمارستان الحسین علیه‌السلام کربلا اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، عصر روز گذشته بانوی بارداری ۹ ماهه، با علائم درد شدید به درمانگاه بین‌راهی موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) مراجعه کرد که اقدامات درمانی مورد نیاز برای او صورت گرفت و با تشخیص متخصص زنان حاضر در درمانگاه به مرکز درمانی الحسین علیه‌السلام شهر کربلا انتقال یافت.

بر اساس این گزارش، این بانوی ۲۷ ساله در آستانه زایمان پنجم خود با حضور در مسیر پیاده‌روی اربعین دچار مشکلاتی شد که با حضور در درمانگاه بین راهی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و انجام اقدامات اولیه توسط کادر درمانی برای تکمیل مراحل درمان و زایمان به بیمارستان منتقل شد.

همچنین بیمار عراقی با فشار بالا، تغییرات و نوسان نوار قلب، درد قفسه سینه، سابقه بیماری دیابت کنترل نشده و سکته با توجه به وجود علائم خطر به تشخیص پزشکان درمانگاه موکب حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به بیمارستان الحسین علیه‌السلام انتقال یافت.

لازم به ذکر است، دو کودک بدحال نیز به دلیل ترومای سر به بیمارستان انتقال یافته‌اند.

گفتنی است، در مجموع چهار بیمار از درمانگاه بین‌راهی موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/۱۱۵