مسئول واحد فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها از آغاز ثبت‌نام ترم زمستانه کارگاه طب اسلامی در آستان حضرت معصومه خبر داد.

مریم شهبازی در گفت‌وگو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به اینکه امروزه برخلاف گذشته طب اسلامی از محجوریت خارج‌شده و اقبال عمومی به طب اسلامی و طب ائمه(ع) افزایش‌یافته است، گفت: واحد فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در راستای پاسخگویی به نیاز بانوان به آموزش طب اسلامی اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی طب اسلامی در آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها کرده است.

وی افزود: کارگاه آموزشی طب اسلامی درترم جدید و زمستان در نوبت صبح و عصر با تدریس خانم شاکری برای بانوان برگزار می‌شود و بانوان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند  از ۲۵ تا ۳۰دی‌ماه به واحد فرهنگی خواهران واقع در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاع در مورد دوره و شرایط ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های ۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس بگیرند.

مسئول فرهنگی واحد خواهران با تأکید بر اینکه کارگاه‌های طب اسلامی از برنامه‌های آموزشی محوری در آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها بوده است، تصریح کرد واحد معارفی و فرهنگی خواهران به‌صورت مستمر در رواق حضرت خدیجه(س) و شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها در ترم‌های گذشته میزبان دوره طب اسلامی با حضور خانم دکتر شریف بوده و از این دوره‌ها استقبال بسیار پرشوری توسط بانوان زائر و مجاور به عمل آمد.

شهبازی یادآور شد: ترویج فرهنگ تغذیه اسلامی و ارتقای سطح بهداشت عمومی را از دیگر اهداف برگزاری دوره طب اسلامی در آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها عنوان کرد.

انتهای پیام ۱۱۲/