به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، یکی از رسالت های واحد فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها اجرای برنامه های فرهنگی و دوره های آموزشی فرهنگی و معارفی برای مجاوران و علاقه مندان آستان بانوی کرامت است.

در همین راستا واحد فرهنگی خواهران آستان مقدس در ترم زمستان اقدام به ثبت نام از علاقه مندان بزرگسال و نوجوان در دوره های معارفی کرده که در این دوره ها بیش از هزار نفر ثبت نام کرده اند و در این دوره ها معارف اهل بیت(ع) در قالب های گوناگون به تشنگان معارف ناب محمدی ارائه می شود.

دوره های معارفی ترم زمستان واحد فرهنگی خواهران شامل تربیت فرزند، همسرداری، تفسیر قرآن، سیاست های مادرانه، فضای مجازی ، طب اسلامی، اخلاق محمدی، کارگاه وسواس، مهدویت و احکام می شود.

لازم به ذکر است، واحد فرهنگی و معارفی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها در طول ترم ها و فصل های مختلف سال برنامه های فرهنگی و معرفی زیادی در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها و شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها برای علاقه مندان برگزار می کند که برنامه های آن از طریق سایت آستان و کانال تلگرام اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/۱۱۲