آیین اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، در ابتدای اختتامیه حجت الاسلام والمسلمین فلاحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای ورزشکار و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: مسابقات ورزشی از جمله اموری است که تمامی شرکت کنندگان به نوعی برنده میدان هستند و عواید آن که سلامتی است نصیب همه شرکت کنندگان خواهد شد.
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: حضور چهره های جوان در مسابقات ورزشی یک امتیاز است و اخلاق ورزشی باید جدی گرفته شود.
وی خاطر نشان کرد: در طول حیات بشری، انسان با موانع مختلف روبرو می شود که عده ای از آن ها به درون خود انسان برمی گردد مثل بی انگیزه بودن، کسالت داشتن، تنبلی که باید برای رفع این موانع راهکاری پیدا کرد که تنها راه برون رفت این مشکلات نیزدر کنار عبادت و بندگی، ورزش است.
حجت الاسلام فلاحی اظهار داشت: ورزش هم می تواند تفریحی سالم در اوقات فراغت و هم تامین کننده سلامت جسم و هم تامین کننده سلامت روح و روان باشد.
معاون فرهنگی حرم کریمه اهل بیت(ع) در ادامه گفت: باید ورزش به عنوان یک کار ارزشی و ازشمند به جامعه معرفی شود و اکنون ورزش به دنیای اقتصاد، مسائل فرهنگی و مباحث اجتماعی رسوخ پیدا کرده و می تواند در حل معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد و ناهنجاری کمک خوبی انجام دهد.
وی خاطر نشان کرد: باید نگاه فرهنگی به ورزش بیشتر شود تا از این ظرفیت و پتانسیل به درستی استفاده شود.
لازم به ذکر است در ادامه برنامه، گروه رزمی کاران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله به اجرای حرکات نمایشی پرداختند و اهداء جوایز پایان بخش مراسم اختتامیه بود.
خاطر نشان می شود مسابقات ورزشی خادمان و کارکنان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، به صورت تیمی با برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، طناب کشی و به صورت انفرادی با برگزاری مسابقات تنیس روی میز، آمادگی جسمانی در ایام الله دهه فجر برگزار شد.
انتهای پیام /۱۱۰