تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: هیچ گاه انسان برای ولادت خود اختیاری ندارد اما زندگی کردن و مرگ در اختیار افراد است که چگونه در این دنیا زندگی کند و چگونه از دنیا برود که بهترین و زیباترین مرگ ها شهادت است که اشرف و اعظم مرگ ها محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران روستای بیدهن قم گفت: انسان ها در دنیا برای زندگی موقت حضور پیدا می کنند و زندگی اصلی در سرای دیگری است و همه باید خود را برای زندگی اصلی آماده و توشه آخرت را مهیا کنیم.

امام جمعه قم افزود: هیچ گاه انسان برای ولادت خود اختیاری ندارد اما زندگی کردن و مرگ در اختیار افراد است که چگونه در این دنیا زندگی کند و چگونه از دنیا برود که بهترین و زیباترین مرگ ها شهادت است که اشرف و اعظم مرگ ها محسوب می شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اظهار داشت: بنا بر فرموده نبی گرامی اسلام هیچ کار خیری بالاتر از کشته شدن در راه خدا نیست و این همان عاقبت به خیری یک انسان است که می تواند در دنیا برایش رقم بخورد.

آیت الله سعیدی در ادامه با اشاره به جایگاه خاص و ویژه شهدا نزد خداوند گفت: شهدا نزد پروردگار مهمان  و از رزق و روزی خاص الهی برخوردار هستند و حیات آن ها خارج از درک عقول بشری در دنیا است و زندگی و رفتن شهدا به سرای دیگر عین عاقبت به خیری بوده و خانواده شهدا نیز باید این میراث گرانبهای شهدا را حفظ کنند.

وی با قدردانی از زحمات و صبوری خانواده های شهدا گفت: نگه داشتن احترام خانواده های شهدا و ارج نهادن به زحمات آن ها یک وظیفه است و همه مسئولین باید به این مساله اهتمام داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: همه باید در انتخابات شرکت کرده و انتخاب درست را انجام بدهیم تا هم دل مومنین و دلسوزان نظام شاد و هم روسیاهی برای جبهه استکبار به وجود بیاید.

خاطر نشان می شود در ابتدای دیدار، مسئول برگزاری یادواره شهدای روستای بیدهن ضمن ارائه گزارشی از برگزاری هرساله یادواره شهدای این روستا گفت: روستای بیدهن از جمله روستاهای ممتاز در خصوص تقدیم شهدا به میهن عزیز است و حب اهل بیت(ع) در این روستا از دیرباز نهادینه شده و به برکت شهدای این روستا، این منطقه از آفات و آسیب های اجتماعی که دامن گیر مناطق ییلاقی شده مصون مانده است.

لازم به ذکر است روستای بیدهن از جمله روستاهای بخش مرکزی در استان قم است که ۵۳ شهید والامقام را تقدیم میهن عزیر کرده است.

انتهای پیام /۱۱۰