استاد حوزه علمیه خواهران گفت: تمامی ادیان به مهدویت و ظهور اعتقاد دارند و منتظر فرج آخرین موعود هستند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها،  خانم محمد بیگی ظهر امروز در حلقه معرفتی مهدویت در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها، با بیان اینکه تمامی ادیان منتظر ظهور موعود هستند و به موعود اعتقاد دارند، گفت: به علت همین اعتقاد ادیان به موعود برای امام زمان(عج) بسته به هر مکتب و دینی نام خاصی وجود دارد.

وی افزود: در میان هندوها اعتقاد به منجی و جود دارد و آنها معتقد هستند که روزی با ظهور آواتاری دهم جهان از وجود بدی و ظلم پاک خواهد شد.

استاد حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: در میان زرتشتی ها نیز اعتقاد به منجی وجود دارد و زرتشتی های معقتد هستند سوشیانس با ظهور خود دنیا را پر از عدل داد خواهد کرد.

محمد بیگی ادامه داد: یهودیان امام زمان(عج) را با نام مسیح می شناسند و منتظر هستند که مسیح آنها ظهور کند به همین دلیل به حضرت عیسی(ع) ایمان نیاوردند.

وی افزود: مسیحیان نیز به ظهور منجی آخر الزمان که همان عیسی مسیح(ع) معتقد بوده و بیان می کنند که حضرت عیسی مسیح(ع) دوباره از آسمان ظهور خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه خواهران اظهار کرد: این موضوع نشان می دهد که اعتقاد به منجی در میان تمامی ادیان وجود دارد و تمام ادیان موعود را قبول داشته و منتظر ظهور او هستند.

محمد بیگی با بیان اینکه کامل ترین اعتقاد نسبت به ظهور منجی ردر میان مسلمان وجود دارد، افزود: تمامی مسلمانان اعم از شیعه و سنی امام زمان(عج) را قبول داشته و اعتقاد به مهدویت در میان مسلمانان به گونه ای است که رد موعود به معنای خروج آنها از دین است.

وی تصریح کرد: شیعیان معتقد هستند که امام زمان(عج) متولد شده و در پرده غیبت به سر می برد تا امر فرج محققق شود اما اهل سنت معتقد هستندکه هنوز این تولد مبارک روی نداده است ولی آخرین موعود را از نسل رسول خدا(ص) و حضرت زهرا سلام الله علیها می دانند.

استاد حوزه علمیه خواهران یادآورشد: امر فرج امر قطعی است و حتی اگر یک روز از عمر زمین باقی مانده باشد باز این فرج اتفاق خواهد افتاد و باید دقت کرد که همراهی حضرت عیسی مسیح(ع) با امام زمان(عج) از نشانه های فرج است.

انتهای پیام/۱۱۲