معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: بزرگترین نیاز بشریت در جامه های امروزی، نیاز به معنویت است و باید در این راستا اساتید قرآنی و معارفی با صبر و حوصله مشکلات مراجعین را حل و فصل کنند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام فلاحی در همایش وارثان انبیاء در راستای تجلیل از اساتید قرآنی و معارفی مدیریت قرآن و عترت حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: تمامی اساتیدی که در بخش های مختلف آموزش قرآنی، مشاوره مذهبی و دینی، پاسخگویی شرعی و تصحیح قرائت نماز فعالیت دارند و به زائرین و مجاورین و علاقه مندان علوم قرآنی و معارفی خدمات ارائه می دهند، تربیت شده حوزه علمیه قم هستند که در اصل تمامی این خیرات به برکت وجود حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: وجود این اساتید یکی از سرمایه های ارزشمند آستان مقدس است و باید به نحو احسن بتوانیم از این ظرفیت عظیم استفاده کامل را داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: شهر مقدس قم در آینده بشریت نقش موثری خواهد داشت و حساب کسانیکه در حوزه قرآنی فعالیت می کنند با حساب دیگر افراد جامعه در نزد خداوند متفاوت است.

حجت الاسلام فلاحی با تجلیل از اساتید قرآنی گفت: اهل قرآن، عاملین به قرآن و کسانیکه با این کتاب آسمانی الفت بیشتری دارند از بندگان خاص خداوند هستند.

معاون فرهنگی حرم کریمه اهل بیت(ع) در پایان خاطر نشان کرد: بزرگترین نیاز بشریت در جامه های امروزی، نیاز به معنویت است و باید در این راستا اساتید قرآنی و معارفی با صبر و حوصله مشکلات مراجعین را حل و فصل کنند.

انتهای پیام /۱۱۰