استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه امدادهای غیبی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید جمع‌آوری و نوشته شود، عنوان کرد: مردم ایران در دفاع مقدس و دهه‌های استقامت انقلاب مورد لطف خداوند متعال قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی بعد از نماز ظهر امروز عصر امروز در شبستان امام خمینی(ره) با اشاره به آیاتی از سوره احزاب اظهار کرد: مسلمانان طی جنگ خندق سختی‌های بسیاری را تحمیل کردند اما در نتیجه به پیروزی رسیدند چرا که با نصرت الهی ایمان داشته و از فرمان الهی تبعیت کردند.
وی با تاکید بر اینکه امدادهای غیبی گاهی از سوی افراد، اشیا و فرشتگان به فرد مومن می‌رسد، اضافه کرد: دعا و توسل، یاری‌رساندن به دیگران، استقامت، صبر و تقوا و توکل بر خداوند متعال راهکارهای برخورداری از امدادهای غیبی است.
این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان از خداوند متعال نعمتی را درخواست کنند خداوند نیز درخواست آنها را اجابت می‌کند؛ بر اساس فرمایشات امام صادق علیه‌السلام اگر فردی در حق مومن دعا کند هزاران فرشته بهتر از آن دعا را برای او درخواست می‌کنند.
وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم سبب افزایش امدادهای غیبی می‌شود، تصریح کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به خداوند متعال توکل داشتند به همین علت امدادهای الهی سبب پیروزی آنها در جنگی نابرابر شد.
رفیعی با اشاره به اینکه امدادهای غیبی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید جمع‌آوری و نوشته شود، عنوان کرد: همانطور که آیات قرآن کریم نیز مژده می‌دهد، هر فردی که استقامت کند مورد عنایت خداوند متعال است؛ مردم ایران در دفاع مقدس و دهه‌های استقامت انقلاب مورد لطف خداوند متعال قرار گرفتند.
وی به برخی از ویژگی‌های واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: اینکه در تربت امام حسین علیه‌السلام دوای دردها و شفای بیماری‌ها قرار داده می‌شود، نشان از یک امداد غیبی است.
انتهای پیام/۱۱۵