امام جمعه قم گفت: دیوان محاسبات باید مساله بسیار مهم و حساس و ضروری پیشگیری بهتر از درمان است را سرلوحه خود قرار بدهد تا از هزینه های احتمالی و خسران های بعدی جلوگیری نماید.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان دیوان محاسبات کل کشور گفت: کار کردن در این مجموعه بسیار حساس است و باید مواظب بود به نحو احسن اموری که بر عهده این مجموعه گذاشته شده انجام شود.

امام جمعه قم افزود: دیوان محاسبات باید مساله بسیار مهم و حساس و ضروری پیشگیری بهتر از درمان است را سرلوحه خود قرار بدهد تا از هزینه های احتمالی و خسران های بعدی جلوگیری نماید.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: تدبیر در اموری که باعث تسهیل اقدامات دیوان محاسبات از یک سو و بهداشت اقتصادی جامعه را در پی خواهد داشت از مسائل ضروری در این مجموعه است.

وی اظهار داشت: همانگونه که مسئولین مملکت حافظ منافع مالی و اقتصادی کشور هستند باید مسئول و پاسدار حفظ آبرو و حیثیت نظام هم باشند.

آیت الله سعیدی در ادامه با تاکید بر ضرورت هر چه بیشتر نظارت دیوان محاسبات گفت: ورود به بعضی مسائل و نظارت بر عملکرد مالی دستگاه ها قبل از اینکه گزارشی دریافت شود می تواند از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری نماید و مانع به وجود آمدن هزینه های سنگین خواهد بود.

تولیت حرم کریمه اهل بیت(ع) خاطر نشان کرد: تا وقتی مسئولین مملکت با عملکرد و انجام وظایف خود، خداوند را یاری کنند، خداوند هم آن ها یاری خواهد کرد و از خداوند خواستار توفیق این مجموعه و حفظ آبرو و حیثیت نظام و کشور هستیم.

انتهای پیام /۱۱۰