تولیت حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: گنجینه عظیم عزاداری سید الشهدا تمام شدنی نیست و تکرار عزاداری و تکرار داستان عظیم کربلا که در یک نیمروز اتفاق افتاد تمام شدنی نیست و همانند یک جشمه جوشان است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار مسئولین هیئت رزمندگان اسلام استان قم گفت: هیئت رزمندگان بعد از بسته شدن جبهه های جنگ، سنگر حرکت و جهاد فرهنگی را دنبال کرد و آنچه در قالب سپاه علی بن ابیطالب(ع) خط شکن جبهه های نبرد بود در قالب یک هیئت جبهه های آبرومندی را باز کرد و یک فضای فرهنگی خوبی در استان قم گشود و الگوی خوبی برای دیگر استان ها شد.

امام جمعه قم افزود: استقبال هیئت رزمندگان استان قم از خادمان حرم رضوی در دهه کرامت نمونه بارزی از جهاد فرهنگی است و باید مواظب بود دشمن این فعالیت های فرهنگی را از بین نبرد.

تولیت حرم کریمه اهل بیت(ع) خاطر نشان کرد: لزوم گسترش سفیران حرم های مقدس به شهر های دیگر می تواند روحیه معنوی مناسبی بین مردم ایجاد نماید و تکرار اینگونه حرکات نه تنها آفت نیست بلکه در برگیرنده آثار مثبت در جامعه  و تاثیر گزار است.

آیت الله سعیدی درادامه اظهار داشت: گنجینه عظیم عزاداری سید الشهدا تمام شدنی نیست و تکرار عزاداری و تکرار داستان عظیم کربلا که در یک نیمروز اتفاق افتاد تمام شدنی نیست و همانند یک جشمه جوشان است.

آیت الله سعیدی افزود: هر چه از اهل بیت(ع) بگوییم و تکرار کنیم تمام نخواهد شد وپیشکسوتان هیئت رزمندگان باید بمانند تا جوانان را خوب تربیت کنند.

امام جمعه قم با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف دهه کرامت گفت: در دهه کرامت از شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع وطن، خانواده های شهدا و ایثارگران که سند افتخار این نظام هستند تقدیر شود.

وی افزود: دهه کرامت دهه رونق شادی به سبک اسلامی در کشور است و باید همانگونه که برای اهل بیت(ع) عزاداری می کنیم برای اهل بیت(ع) شادی کنیم و این شادی معنوی را در جامعه منتشر کنیم و پیام روح اطمینان و نشاط معنوی را رونق ببخشیم.

خاطر نشان می شود در ابتدای دیدار، مسئولین هیئت رزمندگان ضمن ارائه گزارشاتی از روند فعالیت های این هیئت از برگزاری برنامه های متنوع و مختلفی از قبیل میزبانی از کاروان خادمان حرم رضوی، محرومیت ستیزی در استان و همکاری جهت امور فرهنگی با یگان ارتش استان قم در دهه کرامت خبر دادند.

انتهای پیام /۱۱۰