مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: طرح تکریم از محیط بانان نمونه کشوری در دهه کرامت در استان قم انجام خواهد شد و به مناسبت روز محیط بان از فعالیت های آنان قدردانی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، سید رحمان دانیالی به همراه جمعی از مسئولین حفاظت محیط زیست در دیدار با  آیت الله سید محمد سعیدی گفت: در استان قم با توجه به فضای فرهنگی  و وجود ظرفیت های عظیم فرهنگی و دینی قرار بر گسترش توریست مذهبی بوده اما متاسفانه با گسترش فضاهای صنعتی روبرو بوده ایم و در حال حاضر به دنبال اصلاح این امور هستیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم افزود: استقرار صنایع بازیافتی مثل بازیافت باطری های فرسوده ماشین آلات در استان قم امری مشکل دار است که در صدد جلوگیری از ادامه فعالیت آن هستیم چرا که فقط برای شهروندان مشکلات زیستی را به وجود می آورد.

وی خاطر نشان کرد: استان قم با توجه به مساحت آن یکی از متمرکزترین شهرها از حیث وجود مراکز صنعتی آلاینده است که از این جهت باید اصلاحاتی صورت بگیرد.

دانیالی در ادامه اظهار داشت: تامین اعتبارات ملی جهت احیاء تالاب های استان قم در حال پیگیری و اجرا است و امیدواریم با حمایت مسئولین استان این مسئله به نتایج خوبی برسد.

وی در پایان گفت: طرح تکریم از محیط بانان نمونه کشوری در دهه کرامت در استان قم انجام خواهد شد و به مناسبت روز محیط بان از فعالیت های آنان قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام /۱۱۰