مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این اداره‌کل رویکرد تعاملی مطلوبی را با خانه مطبوعات دنبال می‌کند تا بتواند با هم‌گرایی و هم‌افزایی مشکلات و دغدغه‌های خبرنگاران و اهالی رسانه را رفع و مجموعه رسانه های قم را به عنوان الگو و اسوه در سطح کشور معرفی کند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در دیدار اعضای خانه مطبوعات استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) انجام شد، با بیان اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به دنبال واگذاری کارها به اهالی رسانه است، اظهار کرد: علاوه بر اینکه این دیدگاه در مجموعه مدیریتی ارشاد مورد توجه قرار گرفته توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: انجمن‌های صنفی از مجموعه‌هایی هستند که برنامه‌ها و مطالبات صنف خود را دنبال می‌کنند و خانه مطبوعات به عنوان یکی از مهم‌ترین انجمن‌های صنفی شناخته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه امسال به صورت الکترونیکی انتخابات خانه مطبوعات استان قم همزمان با انتخابات خانه مطبوعات ۲۰ استان مختلف کشور برگزار شده است، تصریح کرد: افرادی بسیاری در میان اهالی رسانه کاندید این انتخاب شدند به همین علت این دوره از انتخابات با استقبال و شور مطلوبی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: ادره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم رویکرد تعاملی مطلوبی را با خانه مطبوعات دنبال می‌کند تا بتواند با هم‌گرایی و هم‌افزایی مشکلات و دغدغه‌های خبرنگاران و اهالی رسانه را رفع و مجموعه رسانه های قم را به عنوان الگو و اسوه در سطح کشور معرفی کند.

انتهای پیام/۱۱۵