مسؤول خدام خواهر آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در ایام دهه کرامت از مشارکت خدام خواهر در ۲۲ بازدید کاروان های سفیران کریمه در سطح استان قم خبرداد.

فاطمه نادری، مسؤول خدام خواهر آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به فعالیت های خدام خواهر در ایام دهه کرامت گفت: خدام خواهر در ایام دهه کرامت در برنامه های مختلف آستان از بازدیدها، خدمت رسانی به زائران و حضور در آیین خطبه خوانی گرفته و سایر برنامه های حضور فعالی داشتند.

وی با اشاره به مشارکت خدام خواهر در بازیدهای کاروان های سفیران کریمه سلام الله علیها، افزود: خدام خواهر در ۲۲ برنامه بازدید حضوری در سطح استان قم مشارکت فعال و پرشوری داشتند.

مسؤول خدام خواهر آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها تصریح کرد: در برنامه های بازدید از بیمارستان ها ۸ تا ۱۰ خادم خواهر کاروان های سفیران کریمه را همراهی کردند و همچنین در بازید از امام زادگان داخل شهر ۲۰ خادم خواهر، در بازدید از امام زادگان خارج شهر ۳۰ تا ۴۰ خادم خواهر و در بازدید از آسایشگاه در مجموع ۱۰ خادم خواهر کاروان های سفیران کریمه سلام الله علیها را همراهی کرده اند.

خانم نادری ادامه داد: همچنین خدام خواهر در کنار مشارکت در بازدیدها و سرکشی از خانواده شهداء به عنوان بانی در کنار هدایای متبرک حرم با تهیه هدایایی همچون روسری، چادر و هدایایی از این قبیل ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها را به مردم تبریک گفتند.

وی افزود: در سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها ۱۸۰ خادم خواهر در شیفت صبح و ۱۴۰ خادم خواهر در شیفت عصر میزبان زائران و مجاوران آستان بانوی کریمه سلام الله علیها بودند.

مسؤول خدام خواهر اظهار کرد: در شیفت های عادی در هر شیفت ۷۰ خواهر به صورت عادی و ۱۰ تا ۱۵ نفر به صورت ویژه آماده خدمت رسانی به زائران بانوی کرامت بودند که همین موضوع زمینه خدمت رسانی هر چه بهتر را به زائران آستان بانوی کرامت فراهم کرد.

انتهای پیام/۱۱۲