مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از اعلام اسامی برندگان ویژه برنامه «نگارستان خورشید» در آستان بانوی کرامت خبرداد.

مریم شهبازی، در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به اینکه ویژه برنامه« نگارستان خورشید» از ویژه برنامه های دهه کرامت بود که با محوریت مناسبت های این دهه در میان نوجوانان در رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد، گفت: این ویژه برنامه یک ویژه برنامه نقاشی با موضوع دهه کرامت و برداشت آزاد نوجوانان از موضوعات دهه کرامت بود که در مرحله اول این ویژه برنامه ۶۰ نفر از دختران نوجوان با نقاشی روی کاغذ با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی افزود: از میان این ۶۰ شرکت کننده ۱۱ نفر به عنوان برگزیده به مرحله دوم مسابقه که شامل نقاشی بر روی بوم می شد راه یافتند که در پایان سه نفر به عنوان برگزیده اعلام شدند.
مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها تصریح کرد: زهرا اخراج از ساوه، عارفه حسنی از قم و مریم حسینی از قم از برگزیدگان این مسابقه بودند که جوایزی از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به آنها اهدا شد.
خانم شهبازی یادآور شد: رواق خردسال، رواق کودک و نوجوان همه روزه درنوبت صبح و عصر در بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) آماده میزبانی از دختران خردسال، کودک و نوجوان بوده و در این رواق برنامه های متنوعی با محوریت سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی اهل بیت(ع) برای شرکت کنندگان اجرا می شود.
انتهای پیام/۱۱۲