به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) به مناسبت بزرگداشت مقام خبرنگار صبح امروز با حضور اصحاب رسانه، خبرنگاران، عکاسان، مدیران رسانه، فعالان نشریات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها در صحن امام هادی علیه‌السلام(عتیق) برگزار شد.

آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها طی سخنانی یاد و خاطره شهید محمود صارمی را گرامی‌داشت و عنوان کرد: آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) برای هر فردی که به عنوان خبرنگار و خبررسان به وظیفه خود عمل می‌کند احترام قائل است و برای خود افتخار می‌داند که در مقاطعی برای ارتقای روحیه معنوی و رفع نیاز معنوی خبرنگاران و اصحاب رسانه در این آستان مقدس فرصت‌هایی را ایجاد کند تا افراد بتوانند برای کسب معنویت و توسل به اهل بیت(ع) گردهم آیند.

وی از حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها به عنوان یک عنصر خبرساز نام برد و گفت: شهر قم به برکت وجود این بارگاه توانسته به جایگاه کنونی برسد؛ تشرف اصحاب رسانه به مراسم خطبه‌خوانی حرم کریمه اهل بیت(ع) که به مناسبت روز خبرنگار برگزار می شود را مبارک دانسته و این حضور را گرامی می‌داریم.

همچنین حاج عباس حیدرزاده نیز در ادامه این مراسم به خطبه‌خوانی و در وصف امام رضا علیه‌السلام و حضرت معصومه سلام‌الله علیها به مدیحه‌سرایی پرداخت.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای استان قم، حجت‌الاسلام صفر فلاحی معاون فرهنگی، محمدجواد جهانگیرزاده معاون اجرایی و حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/۱۱۵