مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از تشریح سبک زندگی زن منتظر در رواق حضرت خدیجه(س) حرم مطهر خبرداد.

مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه سبک زندگی زن منتظر در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها تشریح می شود، گفت: سخنرانی این محفل را خانم خراسانی از اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران برعهده دارند.
وی افزود: این محفل معارفی روزهای یکشنبه در نوبت عصر از ساعت ۱۷ برای بانوان برگزار می شود و حضور در این محفل برای عموم بانوان آزاد است.
خانم شهبازی با اشاره به اینکه مادران در تربیت فرزندان منتظر و نهادینه کردن فرهنگ انتظار در جامعه نقش محوری دارند، گفت: هدف از برگزاری این محفل نیز آگاهی دهی به بانوان در این زمینه است.
وی یادآور شد: بعد از این محفل معارفی، سخنرانی خانم شریف با محوریت پیشگیری از بیماری های شایع زنان براساس طب اسلامی برگزار می شود و حضور در این محفل نیز برای عموم بانوان آزاد است.
لازم به ذکر است، که سلسله محافل معارفی همه روزه در نوبت صبح از ساعت۱۰ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷ در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۱۲