معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: شهادت مظلومانه شهید حججی یک احساس عزت بین جوانان ایران ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام فلاحی در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی شهر کاشان گفت: شهدا ثابت کرده اند هر کدامشان به عنوان یک شهید یک رسالتی را بر عهده دارند و توانسته اند با انجام این رسالت الهی در جامعه تاثیر گزار باشند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با گرامیداشت یاد شهید حججی ، افزود: شهید حججی ثابت کرد که حتی یک نفر می تواند اینگونه تاثیر گزار باشد و در مقابل دشمن عزت مند عمل کند.

وی خاطر نشان کرد: همانگونه که امامزادگان پناهگاه مردم و قطب فرهنگی در جامعه هستند، در آینده نیز این شهدا پناهگاه مردم خواهند بود و آیندگان درباره جان نثاری و فداکاری این شهدا خواهند نوشت.

حجت الاسلام فلاحی اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا امری ضروری است و کسانیکه  در این مسیر فعالیت می کنند در حقیقت به یک امر بسیار مهم و حیاتی کمک می کنند.

معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت خاطر نشان کرد: بعد از شهادت مظلومانه شهید حججی یک احساس غرور و عزت در متن عمومی جامعه بین آحاد مردم به خصوص جوانان ایجاد شد و این همان تاثیر گزاری معنوی شهدا درجامعه است.

وی به فعالان فرهنگی شهر کاشان توصیه کرد: توجه به معنویات جزو ابزار کار فعالان فرهنگی است و توجه به خلاء ها و عدم موازی کاری و همپوشانی با دیگر ارگان های سطح شهر که فعالیت فرهنگی می کنند و همچنین نگاه پازلی به فعالیت ها امری ضروری است که از تکرارهای بی مورد جلوگیری می کند.

خاطر نشان می شود درابتدای این دیدار مسئول موسسه فرهنگی فتح الفتوح کاشان به ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی این موسسه پرداخت.