رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: نیازمندی‌های احکام و عقاید در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها شناسایی شده است و محتواهای مورد نظر بر اساس این نیازها ارائه می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری استان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت الاسلام علی فتح‌اله‌زاده در حاشیه بازدید مدیران شبکه قرآن سیما از مرکز قرآن و عترت حرم کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه پنج دفتر پاسخ‌گویی به شبهات اعتقادی به صورت ثابت در بخش برادران حرم مطهر فعالیت دارند، اظهار کرد: برخی از این دفاتر روزانه ۱۹ الی ۲۰ ساعت فعالیت دارند.
وی با تاکید بر اینکه سوالات اعتقادی و شبهات زائران توسط کارشناسان و اساتید حوزه پاسخ داده می‌شود، اضافه کرد: جلسات مختلفی به منظور پاسخ‌گویی به شبهات روز برگزار می‌شود تا کارشناسان بتوانند به شیوه مطلوبی افراد را به سمت اموزه‌های دینی هدایت کنند.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: در بخش مشاوره حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با استفاده از روحانیون و طلابی که نسبت به روایات و سیره زندگی اهل بیت(ع) مسلط هستند مشاوره‌های مختلف دینی را به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) ارائه می‌دهیم.
وی از فعالیت اتاق عقد حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و گفت: در این برنامه به دنبال انتقال سبک و سیره زندگی اهل بیت(ع) هستیم به همین علت ارتباط خود را با زوج‌های جوان ادامه می‌دهیم.
حجت الاسلام فتح‌اله‌زاده با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی با محوریت شخصیت‌شناسی حضرت معصومه سلام‌الله علیها دنبال می‌شود، تصریح کرد: معرفی بخش‌های مختلف استان مقدس کریمه اهل بیت(س) و منتقل سیره زندگی علمای مدفون در این حرم مطهر به صورت ویژه دنبال می‌شود.
وی یادآور شد: کارشناسان روایت‌گر به عنوان خادمان افتخاری در بخش‌های مختلف حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها حضور دارند که نسبت به زندگی افراد مدفون در حرم آگاهی مطلوبی داشته و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار زائران قرار می‌دهند.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اینکه در بخش کودک و نوجوان برنامه‌های فرهنگی مطلوبی درنظر گرفته شده است، مطرح کرد: نیازمندی‌های احکام و عقاید در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها شناسایی شده است و محتواهای مورد نظر بر اساس این نیازها ارائه می‌شود.
انتهای پیام/۱۱۵