خطبه غدیریه حضرت رسول(ص) پیش از ظهر امروز در شبستان نجمه خاتون حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها قرائت شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، خطبه غدیریه حضرت رسول(ص) پیش از ظهر امروز از سوی خانم مردای یکی از قاریان ممتاز قرآن کریم در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها قرائت شد و خانم آل مرتضی مبلغ عرصه بین الملل ابعاد مختلف این خطبه را برای بانوان تبیین کردند.

در این مراسم بیش از هزار کتابچه خطبه غدیر از سوی واحد امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و با همکاری مؤسسه نور الثقیلن میان بانوان شرکت کنده در همایش غدیریه توزیع شد.

در حاشیه همایش غدیریه یک نمایشگاه کتاب با بیش از ۱۰۰ جلد کتاب برای مطالعه و فروش در مدرس هشت شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها به همت واحد مراسم و محافل امور فرهنگی خواهران بر پا شد.

امور فرهنگی خواهران با برپا کردن غرفه کودک در همایش غدیریه، کودکان دختر و پسر را مورد پذیرش قرار داده و در میان آنها برگه های رنگ آمیزی با محوریت غدیر توزیع شد و کودکان با حضور مربیان و خدام افتخاری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله در این غرفه های کودک بازی های مختلف را انجام دادند.

انجام مراسم پذیرایی از حاضران در جلسه و برگزاری مراسم مداحی از دیگر برنامه هایی که بود در حاشیه همایش غدیریه و قرائت خطبه غدیریه برای بانوان انجام شد.

انتهای پیام/۱۱۲