استاندار قم با تاکید بر اینکه هر مجموعه‌ای باید در راستای تقویت صدا و سیما مشارکت داشته باشد، گفت: صدا و سیما همانند یک دانشگاه است که در ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ مردم نقش اساسی دارد به همین علت باید به صورت گسترده‌تری مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سید مهدی صادقی ظهر امروز در مراسم رونمایی و آغاز بهره‌برداری از ۱۰۶ پروژه فنی، عمرانی و برنامه‌سازی صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به اینکه تا کنون سازمان صدا و سیما حمایت‌های مطلوبی از استان قم داشته است، اظهار کرد: اکنون به برکت فعالیت‌های انجام شده زیرساخت‌ها و سطحی کیفی برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قم ارتقا قابل توجهی داشته است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه هر مجموعه‌ای باید در راستای تقویت صدا و سیما مشارکت داشته باشد، اضافه کرد: صدا و سیما همانند یک دانشگاه است که در ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ مردم نقش اساسی دارد به همین علت باید به صورت گسترده‌تری مورد توجه قرار گیرد.

وی نقش صدا و سیما در عرصه اقتصاد مقاومتی را تعیین کننده خواند و ادامه داد: در حوزه اقتصاد مقاومتی کارهای جمعی، همگانی و مشارکتی نتیجه می‌دهد به همین علت تا زمانی که باور و نگرش همگانی نسبت به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی شکل نگیرد نمی‌توانیم شاهد تحقق نتایج مورد نظر در این حوزه باشیم.

صادقی نسبت به پیشرفت و موفقیت بیشتر صدا و سیمای مرکز قم ابراز امیدواری کرد و گفت: این مجموعه طی دو سال اخیر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیده است.

انتهای پیام/۱۱۵