همزمان با سالروز ولادت امام کاظم(ع) از ۲۰۰ بانوی زیارت اولی استان کردستان در رواق حضرت خدیجه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها پذیرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، همزمان با سالروز ولادت امام کاظم(ع) از۲۰۰  بانوی زیارت اولی مددجوی کمیته امداد استان کردستان در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها با نمک و نبات متبرکی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها پذیرایی شد.

در این مراسم خانم میر امام، استاد حوزه علمیه خواهران با اشاره به ابعاد شخصیتی امام کاظم(ع) یکی از مهم ترین شاخصه های یک مؤمن و محب اهل بیت(ع) را اطاعت پذیری و عمل به سیره اهل بیت(ع) عنوان کرد، گفت: مؤمن سخن حق را به خوبی شنیده و پس از اینکه سخن حق را شنید به خوبی به آن عمل می کند.

وی افزود: یکی از مهم ترین شاخصه های اخلاقی امام کاظم(ع) که لازمه زندگی مؤمنانه است خوش اخلاقی و فرو خوردن خشم بود که اگر این خصلت حسنه در زندگی های امروز نهادینه شود بسیاری از مشکلات خانوادگی و اجتماعی برطرف خواهد شد.

استاد حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: کسی که در زندگی بداخلاق و خشمگین است نمی تواند دیندار باشد و دینداریش کامل نیست چرا که خوش اخلاقی از مهم ترین نشانه های دینداری در مؤمنان بوده و مؤمنان همواره رحماء بینهم هستند.

خانم میرامام یادآور شد: خوش اخلاقی مادر در خانه برای ایجاد آرامش و تربیت فرزندان موفق نقش بسیار مهمی دارد و مادرانی که به صورت مداوم با فرزندان خود درگیر هستند نمی توانند فرزندان موفقی را تربیت کنند.

لازم به ذکر است، اجرای مدیحه سرایی در وصف امام کاظم(ع) و عید غدیر پایان بخش این محفل بود و مدیحه سرایی این محفل را خانم خودکار از مداحان اهل بیت(ع) بر عهده داشتند.

انتهای پیام/۱۱۲