یکی از شاعران استان قم ضمن تقدیر از اهتمام حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها نسبت به تکریم شاعران گفت: شاعران استان قم نسبت به حرم این بانوی کریمه نگاهی ویژه دارند چرا که نزد بارگاه ایشان به معرفت و شناخت رسیده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، احمد علوی شامگاه گذشته در دیدار جمعی از شاعران استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن محراب انجام شد، با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت شاعران جوان باید مورد توجه قرار گیرد، مطرح کرد: امروزه شعرای جوان قمی با وجود اینکه تجربه زیادی در شعرنویسی ندارند اما به علت داشتن معرفت و معنویت مطلوب اشعار مطلوب بسیاری را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

این شاعر برجسته ضمن تقدیر از اهتمام حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها نسبت به تکریم شاعران اظهار کرد: شاعران استان قم نسبت به حرم این بانوی کریمه نگاهی ویژه دارند چرا که نزد بارگاه ایشان به معرفت و شناخت رسیده‌اند.

وی از شعرخوانی برخی از شاعران قمی در محضر رهبر انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در استان قم نیز محفل‌هایی ادبی مناسبی را ویژه شاعران در محضر علما و بزرگان دینی داشته باشیم.

علوی با اشاره به اینکه شاعران باید برای تقویت روحیه معنوی خود تلاش کنند، عنوان کرد: شعری که با تکیه بر معنویت و اخلاص نوشته شده باشد می‌تواند در میان دل مخاطب نفوذ کند و تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/۱۱۵