مدیر فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه کتاب تحریف آفتاب با محوریت پاسخ‌گویی به شبهات مختلف در مورد نهضت امام حسین علیه‌السلام توسط شیخ عبدالله دشتی تالیف و توسط الهی ترجمه شده است، گفت: دشمنان به صورت مستمر با استفاده از شبهه‌های مختلف در مورد عاشورا به دنبال تحریف واقعه کربلا بوده و هستند.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام اسماعیل محمدی کرمانشاهی در مراسم رونمایی از کتاب‌های اصول باورهای شیعه، تحریف آفتاب و حضرت خدیجه کبری(س) که در سالن جلسات حضرت خدیجه(س) کتابخانه حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، ضمن تقدیر از اهتمام نویسندگان نسبت به تامین محتواهای مطلوب در کتاب‌های مذکور تصریح کرد: توجه به افزایش کیفیت کتاب‌ها در افزایش جمعیت مخاطبان آنها به صورت قابل توجهی تاثیرگذار است.
وی با بیان اینکه کتاب تحریف آفتاب با محوریت پاسخ‌گویی به شبهات مختلف در مورد نهضت امام حسین علیه‌السلام نوشته شده است، اضافه کرد: دشمنان به صورت مستمر با طرح شبهه‌های مختلف در مورد عاشورا به دنبال تحریف واقعه کربلا بوده و هستند.
مدیر فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: برای افرادی که نسبت به آموزه‌های شیعه آشنایی لازم را ندارند سوالات مختلفی در مورد باورهای شیعه مطرح است که در راستای پاسخ‌گویی به این سوالات کتاب اصول باورهای شیعه به اهتمام دکتر محمدحسن شجاعی‌فرد تدوین شده است.
وی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار نسخه از کتاب تحریف آفتاب و ۲۰ هزار جلد نیز از کتاب اصول باورهای شیعه به چاپ رسید است، تصریح کرد: این کتاب‌ها در. آستانه ماه‌های محرم و صفر منتشر شده و برای مبلغان دینی نیز سودمند است.
انتهای پیام/۱۱۵