همایش جهانی شیر خوارگان حسینی با اجتماع گسترده مادران و سربازان شیرخوار اباعبدالله الحسین علیه السلام در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، همایش شیرخوارگان حسینی صبح امروز با اجتماع مادران و  شیرخواران در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم درس های روضه حضرت علی اصغر(ع) را برای مادران حاضر در جلسه تبیین کرد و گفت: روضه حضرت علی اصغر(ع) زمانی رشد دهنده است که با دریافت درس هایی از سبک زندگی امام حسین(ع) همراه باشد زیرا گریه بدون دریافت پیام های زندگی امام حسین(ع) نمی تواند رشد دهنده باشد.

وی ابراز علاقه و محبت میان زن و شوهر به صورت قلبی و لفظی، استقامت در دفاع از حریم ولایت و مراقبت زن و شوهر را در هر شرایطی از  درس های روضه حضرت علی اصغر(ع) برای مسلمانان عنوان کرد.

مدیر مراسم و محافل حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد: شهادت حضرت علی اصغر(ع) به حدی برای امام حسین(ع) سخت بود که خداوند در هنگام شهادت حضرت علی اصغر(ع) ایشان را تسلی داد و به ایشان تسلیت گفت.

لازم به ذکر است مداحی این مراسم را حاج حسن شالبافان برعهده داشت و پایان بخش این مراسم فریادهای «لبیک یا حسین» مادران در تجدید میثاق با امام حسین(ع) در حرم بانوی کرامت طنین انداز شد.

انتهای پیام/۱۱۲