مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: اکنون این افتخار را داریم که نام و راه امام حسین علیه‌السلام را در مدارس خود عملی می‌کنیم و در ابتدای سال تحصیلی از این بزرگواران می‌خواهیم که عنایت ویژه به دانش‌آموزان داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حمیدرضا شیخ الاسلام در گردهمایی نوجوانان عاشورایی که با عنوان «احلی من‌العسل» در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان جامعه اسلامی همه حسینی هستند چرا که با شروع محرم پیراهن سیاه را به تن می‌کنند و به منظور عرض تسلیت به محضر اهل بیت(ع) برنامه‌های عزاداری را به صورت ویژه دنبال می‌کنند.

وی اضافه کرد: اکنون این افتخار را داریم که نام و راه امام حسین علیه‌السلام را در مدارس خود عملی می‌کنیم و در ابتدای سال تحصیلی از این بزرگواران می‌خواهیم که عنایت ویژه به دانش‌آموزان داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه هر آنچه داریم از امام حسین علیه‌السلام و برکت اهل بیت(ع) داریم، تصریح کرد: قرآن و عترت دو میراث ارزشمند پیامبر اسلام(ص) است که امیدواریم به شیوه مطلوبی از این میراث استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید در این فضای معنوی در حق پدران و مادران خود دعا کنند چرا که آنها فرزندان خود را در فضایی تربیت کرده‌اند که به برکت این فضا دانش‌آموزان حسینی شده‌اند.

شیخ الاسلام یاد و خاطره دانش‌آموزان شهید استان قم را گرامی داشت و گفت: برگزاری همایش «احلی من‌العسل» بهانه‌ای برای عرض ارادت به پیشگاه حضرت قاسم بن‌الحسن علیه‌السلام و الگوبرداری از ایشان توسط جوانان و نوجوانان است.

انتهای پیام/۱۱۵